Sayfalar

28 Ekim 2012 Pazar

Gerçeğe Yolculuk

Herkese Merhaba...

İnsanoğlu doğduğu andan itibaren kendisini bir hayat mücadelesi içinde ve sorumluluklar içerisinde buluyor,sürekli olarak o anını,yarınını ve geleceğini düşünürek geçen yıllar sonunda ancak etrafına bakar ve görür noktasına geliyor.

Anadolu,Trakya,Kıbrıs ve İstanbul'da geçen öğrencilik/çalışma hayatı sonunda kendimi İstanbul'da o yukarıda bahsettiğim bir noktada buldum...

Ve zaten içimde olan ve çocukluğumdan beri adım adım merakla izlediğim turistler gibi gezmek yeni insanlar,yerler,eserler tanımak,öğrenmek tutkumu gerçekleştirmeye eskisinden çok daha özgür olarak devam etmeye karar verdim.Çocukken bana büyüyünce ne olacaksın diye sorduklarında hiç düşünmeden "turist rehberi" derdim.Eeee yapmadığım bir bu iş kalmıştı ona da nihayet başlıyorum,ama eşim ve kendimi gezdirerek.Nihayet sevgili can dostum yol arkadaşım eşimi ve fotoğraf makinamı alıp gezmeye başladım.

İnsan gezip görüp birşeyler öğrendikçe bunları diğer insanlarla paylaşmak ve geleceğe birşeyleri taşımak ihtiyacını hissediyor,bu hislerle bugün uzun zamandır düşündüğüm bu bloğu oluşturup yazmaya başladım.

Bloğumun ismini "gezgene"olarak seçtim,bu isim bende sürekli gezmek hatta "çingene" gibi sürekli yer değiştiren,meraklı,mütevazi,insan sevgisi ve hayatla dolu,dinamik bir anlam çağrıştırıyor :)) umarım beğenirsiniz...

Gezdiklerimi paylaşmaya İstanbul'dan başlıyorum.Arada bir durup hatırladığım kadarıyla daha önce gezdiğim gördüğüm yurtiçi ve yurtdışı anılarımı da paylaşacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder